17 Jun 2010

JJR2 meriahkan Taman Tasik Shah Alam!


Pada hari Rabu bersamaan tarikh 16 Jun 2010, Kelab Remaja ISMA (KRIM) Shah Alam Klang telah mengadakan sebuah program bagi remaja berumur lingkungan umur 11 tahun – 14 tahun. Program ini terbuka hanya kepada remaja lelaki. Seramai 16 orang peserta dan dipimpin oleh 8 orang fasi serta 3 orang ahli jawatankuasa. Syukur ke hadrat Ilahi kerana membenarkan program ini berjalan dengan baik.


Aktiviti utama program ini adalah aktiviti Islamic Explorace. Lokasi bagi aktiviti exploce tersebut ialah seluruh kawasan Taman Tasik Shah Alam. Objektif utama program ini ialah bagi memberi keyakinan dan mengenal potensi diri masing-masing. Selepas pendaftaran, kami meneruskan dengan agenda ‘ice-breaking’ yang disertakan dengan aktiviti-aktiviti menarik. Kemudiannya aktiviti explorace menyusul. Selesainya explorace, Ustaz Mohd Rizal bin Sabran bagi memberi sedikit pengisian serta tayangan kepada semua peserta.

Sebelum berakhirnya program, sesi penyampaian hadiah dijalankan telah disempurnakan En. Sanusi, AJK Surau At-Taqwa, Seksyen 7. Program pada hari ini telah berjalan dengan baik. Diharap para remaja akan terus bersama kami untuk menjalani pelbagai aktiviti menarik akan datang.

Lebih banyak gambar di Galeri ISMA SAK.


0 komentar:

Catat Ulasan

 
Powered by Blogger