15 Jun 2012

KASRIM 2012


1 komentar:

Unknown berkata...

16/6/2012 (sabtu)-Futsal Remaja Islam Karnival Remaja Muslim Malaysia Krim Shah Alam (KASRIM) Telah berlansung dengan jayanya. Gelanggang Futsal Sport Planet Seksyen 16 Shah Alam menjadi lokasi pilihan pada KASRIM kali ke-2 ini, dengan bertemakan Mukmin Yang disukai Allah Lebih Di sukai Allah Daripada Mukmin Yang Lemah, Penyertaan Sebanyak 19 pasukan iaitu seramai 136 orang telah Berjaya diterima dengan pelbagai cara, taklimat dan undian bermula seawal jam 8.30 pagi.

9.00 – Pendaftaran ditutup, undian dan taklimat
9.30 – Jadual perlawanan siap dan pengadil perlawanan bersedia di gelanggang masing2
10.00 – Perlawanan peringkat kumpulan secara liga dimulakan sehingga 1.00 tengahari
1.15 – Peringkat Kalah Mati 4 kumpulan layak ke separuh akhir
1.30 – Perlawanan Separuh Akhir dan disambung dengan tempat ke-3 dan ke-4

2.00 – Perlawanan Akhir berlansung di antara pasukan HAH FC vs Panna Boy, kedua2 pasukan ini adalah Pelajar2 SMK Alam Megah, sek27 Shah Alam. Kemenangan berpihak kepada Hah Fc dengan kemenangan bergaya 4-2.

Jadua perlawanan di akhir2 kejohanan terpaksa diubah kerana berlaku sedikit pertembungan dengan Penganjuran Kejohanan Futsal JTI dan dengan kerjasama pemain akhirnya Kejohanan ditamatkan dengan Jayanya.

Upacara penyampaian hadiah disempurnakan oleh Ustaz Fairul selaku Pengarah KRIM Shah Alam. dalam ucapan penutup beliau mengharapkan para peserta lebih mendekati KRIM sebagai medium untuk beraksi dan melibatkan diri dalam Program-program yang dianjurkan.
Tahniah kepada semua pasukan dan jumpa lagi next time.

Pihak penagnjur mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua penyertaan dan akan memohon maaf di atas kesilapan kekurangan sepanjang Kejohanan berlansung. Rata2 pasukan menyatakan hasrat untuk dijemput pada kejohanan akan datang

Sekian,
Fahmi Bazlan

Catat Ulasan

 
Powered by Blogger